Pages

July 9, 2013

Air Tanganku, Air Tangan Cik Siti.. :)

Alhamdulillah... hari ni akak maju setapak lagi. Pasal apa? Pasal, akak dah daftarkan nama AIR TANGAN CIK SITI sebagai satu perniagaan dengan no pendaftaran : AS0359673-D.

Sebenarnya dah makan tahun nak daftar nama ni. Tapi baru pagi ni berkesempatan. Pagi2 merempit akak ke Bangunan Perkeso di Alor Star sebab SSM ada kat situ. Dapat parking 1st class, depan pintu je.. Lepas tu, yang nak daftar cuma akak sorang.. Memang SSM pagi ni kosong... kosong... mcm lagu Najwa Latif. Yang buat lama, pasal staff tu tak berapa yakin nak approve nama air tangan tu.. Macam kotoq kot, nak bagi orang makan airtangan hihihi... Dia pun tak minta penjelasan akak. Syukur, semua selesai juga dalam tak sampai 1 jam, termasuk isi semula borang.

Kaedahnya, kalau nak daftar perniagaan ka, syarikat ka, jangan guna dakwat basah atau gel dan yg sewaktu. Kena guna BALL POINT. Dan jangan malas2 guna short form... :D

So, lepas ni bolehlah dengan yakinnya menjual... tak gitu?? Lai lai... mai kue!!!

Akhir kalam, akak ucapkan RAMADHAN AL MUBARAK buat semua pembaca yang senyap2 tu ye.. Kalau nak cari resipi juadah puasa yang mudah2, ada banyak dalam ni.. Entri zaman2 akak berkelana di bumi orang dulu.. :))


2 comments:

Emmy said...

Tahniah kak!!

Cik Siti Abu Sujak said...

Terima kasih Emmy.. :)

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...