December 1, 2011

Home Sweet Home

Wah!! Memang bercuti panjang nampaknya dapurku.  Dapur di Bahrain sudah saya tinggalkan buat selama-lamanya..  Hari ni saya dah berada di bumi Malaysia yang indah.  Dah tak akan berkelana di tempat orang lagi... hampir 5 tahun hidup merantau!  Cukup la tu...  Sebelum balik ke sini semalam, saya bercuti ke London... dan semasa onboard nak balik ke Bahrain, kamera hilang! Kamera yg banyak merakam apa yg saya masak.  So, kira hormat betul neh... Menamatkan kenangan percutian indah juga moments pengembaraan di bumi S'pore dan arab.  Tak terfikir lagi nak mencari kamera baru..  Nak relaks dulu... Lagipun bila di M'sia ni, saya selalunya slow sikit bab2 masak ni.  Apalagi en abe tak ada... dia masih di sana meneruskan perjuangan sampai hujung tahun.
****************************


 Sebab nak ambik gambo kid's meal ni masa balik, terus lupa nak simpan kamera... lalu hilang huhu!


Antara gambar2 kenangan di London.. 25-28 Nov 2011
 

2 comments:

mrsedaz said...

Selamat Pulang ke Tanah Air Sohabat..

Cik Siti Abu Sujak said...

Selamat... Terima Kasih :D