Pages

December 3, 2014

Tempahan Kek Rainbow dan Opera

Alhamdulillah... Malam ni akak dah passed 2 biji kek tempahan Pn Mimi dari Paya Pahlawan Jitra. Mimi tempah 2 biji kek iaitu Rainbow dan Opera dengan design yg dah dipilih. Jadi, senang kerja akak. Tiru dan redo je hasil kerja ku yg lama.

Tapi kannnn... dah lebih sejam dia balik, baru akak perasan yang akak dah silap tulis nama adiknya yang nak bertunang tu. Alahai sayangg... asyik buat silap je bila terlalu berhati2. Memang dari awal mendeko akak dah rasa cuak. Kejap refer kat whatsapp, kejap tengok kat buku nota. Kat buku dah silap tulis nama dan dah siap dibetulkan. Tapi bila tulis kek, tetap salah eja nama tu.

Agaknya banyak sangat fikir benda yang lain2. Maklum tak dapat nak balik ke kampung halaman lagi.. En abe lak tengah jauh di KL & Melaka. Mak kena jaga rumah dan jawap soalan anak di manakah abinya.. Anak autistik ni kalau nak tau, dia akan ulang2 soalan sampai dia puas hati. Walau dah nampak macam faham, nanti dia tanya lagi.. Mak kena sediakan FAQ punya module jawapan hihihi. Tapi jawapan paling senang... haaaa haaa haaa.. OK. Dengan suara sedikit sengau.. :D



Yg ni salah tu.. patut Hazmil & Azliza.. minta maaf le buat bakal pengantin.. harap dihalalkan kesilapan akak yg rabun2 ayam tapi taknak pakai spek ni..

TQVM Pn Mimi... moga menepati citarasa.


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...