September 21, 2014

IKLAN

ALHAMDULILLAH....
Itulah ucapan yang paling akak nak tulis di sini. Sebabnya, sejak bermula cuti sekolah, akak rasa hilang dari radar... Mula2 bercuti 3 hari ke KL, nak menjenguk 'kampung' yang dah ditinggalkan forever tu. Tujuan utama nak ke Zoo Negara, bawa Fawwaz tengok PANDA. Duduk di hotel yg tak provide wifi dalam bilik pulak tu. Mujur servis yang lain bagus.. Ambik juga sebab nak dekat dengan LRT. Nak bawa Fawwaz naik LRT sambil mak teringin nak cari tudung kat Jalan TAR. Sudahnya, sampai balik mak nganga tak dapat pergi ke Jalan TAR tu sebab tak sempat.

Balik ke Jitra, keesokan paginya wifi rumah ni pulak meragam. Takda signal dari hari Rabu sampai pagi tadi (Ahad). Memang ujian jugalah. Sebab seisi rumah ni pengguna tegar internet. Terpaksalah mak cari balik game Supercow.. sesekali main sama. hehehh.. Telefon pun sama kaput.. lebih dulu dari internet.

Hilangnya kuasa internet tu beberapa jam lepas akak pos gambar promosi kat FB. Yolah kan.. ahkak 'peghok' sket sebab masuk majalah. Makcik kan baker yang sepi2, suam2.. tak macam org lain. Dapat lak rezeki iklan percuma di Majalah RASA. Terima kasih lah kepada Pn Nurul Azwa yg menghubungi akak dan pihak yang berkenaan. Tak dinafikan, kerosakan yang melanda secara tiba2 tu agak menjatuhkan motivasi akak sebentar. Namun, akak rasa itulah petanda Allah suruh akak bersabar, berusaha dan sentiasa bermuhasabah...

Harap maklum.. kek yg 2 tier tu bukan akak punya ye.. Tu baker hat sorang lagi punye.. Setakat ni akak mengelat sepenuh perasaan bila diminta buat kek bertingkek2 ni.. :P

No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...