May 21, 2014

Tart Nenas Mokcik CT...


Belum jadi kepakaranku bab2 tart nenas ni... walau suka nak makan. Tapi bukan asal tart nenas je akak suka... memilih juga. Adalah kriteria tertentu yg boleh diterima dek tekak ni.

Tunggu sat lagi.. ada satu promosi baik punya pasal tart yang satu ni. Tapi queue panjang... lambat lagi nak dapat. Kalau kena dgn tekak, akak citer nooo... Buat masa ni, biarlah akak menunggu dengan penuh debar.. ;)

Petang tadi lepas tengok cerita filipina Temptation of Wife, terus akak bangkit.. walau niat asal tu nak bermalas-malasan dan tidur je. Ambik tepung, butter, gula, telur (ptg tadi akak buat demo sedut kuning telur guna botol... heee). Inti nenas pulak dah berbulan duk kat dalam bakul hijau tu.. Hat segera je.. Maka, terealisasilah impian nak makan tart nenas hasil airtangan sendiri. Pelbagai gaya pulak tu bentuknya... Boleh laa... tapi still tak boleh beat resipi makcik saya punya. How laa...



Belum rasa nak kongsi resipi.. Bukan kekedut, cuma tak pasti ianya menarik ke tidak.. Tunggu feedback dari tester lain dulu... :D


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...