April 7, 2013

Makan Apa Hari ni?

Dah masuk hari ke-3 semakin terasa kesedapan durian crepe. Masa mula2 buat tu, makan seketul pun pening. Tapi la ni pun tak boleh makan banyak. Pagi satu, tengahari satu, sat lagi malam makan satu... Tak jugak habis2. Anak tak suka. Abe lak takde. Niat nak bagi orang lain rasa tak jadi, sebab kulit tu macam keras le pulak. Mujur dalamnya sedap lemak berkrim.. Jadi, tadi bagi kat jiran karipap evergreen akak je. Dah tengahari, dia bagi pulak pucuk paku + tauge lemak (main balas2 pantun pulak ye..hehehh). Sayur tu yang akak rasa macam sesuatu lah. Sedap tak macam sayur lemak biasa. Perencahnya halus, tak nampak. Puas sudah lidah ni meneka. Nak tanya seganla pulak kan.. Akak syak dia letak kerisik kot.. Nanti suatu hari nak buat ujikaji.

Habis berteka teki sayur lemak pucuk paku, Fawwaz order donut with stoberi topping. Hungry! katanya.. Padahal macam baru je makan nasi lauk kari udang. Jenuh fikir lauk yang dia nak makan selain ayam masak kicap dengan keli goreng. Alhamdulillah... teringat lak kat udang yg dah lama tak beli sebab abe tengah mengelak seafood seumpama ni. Fawwaz memang suka udang, mak je lupa. Boleh??

Donut dgn topping yg comot sebab tak rajin nak cairkan coklat penuh hemah :P
Goreng 3, yang dimakan 1 je..
pastu... "I don't want stars.." mmmm.. banyak pulak songehnye

Saja letak gambar lama ni. Sekali buat donut ni teringat pau goreng mak kat kampung... terus ambik sikit dan masukkan inti... ahhhh makan saja kan!! Takde fikir benda lain.. :D



No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...