December 2, 2012

Pulihkan Semangat

Semangat akak dah pulih rasanya... Sekejap lagi nak baking. Nak buat kek rainbow utk dihantar esok. Kelmarin dah mula dengan projek pau, tapi masih tak cukup. Apa2pun, mesin uli tu dah sihat dan senyap je bunyi dia. Dah tak kelentang kelentong.. Cuma bila adunan makin berat, geseran tepung tu buat akak suspen. Takut meletup je.. na'uzubillah.  Jadi guna utk setakat mengadun dan uli sikit2. Nampak hasil tetap baik dan better dari ulian tangan. Of course la kan... hahaha!

Siap kek tu, nak sambung pau dan karipap utk kawan lama akak yg senyap sunyi je dri fb kebelakangan ni. Akak pun tak sapa2 dia, takut dia bertanya..hehe. Lepas tu kena belajar2 memandu ke tempat baru. Maknanya cuti lagi lah tuuu... Balik, ada seminggu lagi berbaki utk siapkan tempahan RV. Lepas tu cau cin cau.. operasi dari tempat baru :)) 


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...