July 19, 2012

Pink Velvet Cake & Cuppies

Semalam selain menyiapkn flowery rainbow tu, saya gigihkan juga diri ini baking kek yang saya ubah dari red velvet kepada pink velvet.  Alaaa, tuko pewarna je..  Kejadiannya sangat mengujakan saya membuat saya rasa nak tukar hobi dari baking RV kepada PV ni.  Sebenarnya saya nak buat yang lebih 'bright pink' tapi tak berapa berjaya sebab kewujudan koko tu le..  Kek siap sampai ke deconya hampir ke pukul 3 pagi.  Ni yang akak duk rasa high je... Tadi dapat juga lelap kejap mengambil kesempatan kepada suasana sejuk sepanjang pagi ke tengahari ni. Tapi sebab tak biasa tido siang, tak sampai sejam dah bangun. Rupanya Fawwaz pun tumpang semangkuk tido kat sebelah.. hehe!


Balance adunan, saya buat cuppies cam gini..
 
 Sexy kann.... :D

 Beza sikit je color PV & RV ni... ;D


No comments: