Pages

January 31, 2014

Tempahan Hujung Januari

Successfully delivered yesterday..!

Sebagai penutup bulan Januari dan sempena cuti CNY, dapatlah akak siapkan tempahan untuk 3 orang. Maaflah pada sesiapa yang terpaksa akak tolak pinangan... eh! hehehe... Tak dapat akak penuhi permintaan terutamanya last minute orders. Adalah beberapa tu.. huhu! Macam nak sama menyambut raya lak kan.. Sebabnya kederat akak ni tak mampu nak buat itu ini dalam satu masa. No 1 ialah keluarga yg kecik ni.. Bila dah settle kan keperluan dorang, baru akak boleh baking dengan tenang dan aman. Kalau en abe ada kat rumah, macamnya tak mau duk depan oven. Nanti selain overload, jadi lipas kudung, kreativiti pun boleh hilang juga.. kekeke  ;)

OK lah... akak tayangkan je airtangan akak semalam. Seperti biasa, temanya wajib cream cheese... cheese n cheese... :D

Blueberry cheese tarts kak K.dah (ipar akak) punya...

Snow cheese cake ordered by Cikgu Mariana & friends..

 Raibow Cake ordered by Kak Rose (cousin akak)...

TQVM alls! Muah muahhh....

Yang ni baru buat hari ni... nak jamu tetamu yang nak dtg petang ni...


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...