Pages

February 2, 2013

Karipap Airtanganku


Akak tengah memerhati anak akak, Fawwaz makan karipap di tengahari. Dah masuk 4 ketul. Macam nikmat je dia makan. Pagi tadi macam tak pandang je. Akak goreng extra bersama2 karipap yg ditempah dek Kila, customer baru kat sini. Hari2 Kila tolong orderkan utk kawan2 dia kat BSN tu.. Suka akak!!

Fawwaz suka makan karipap mak dia ni kiranya baru-baru ni je. Dalam 6 bulan ni. Dulu2 dia diehard fan pau gebu mak dia. Sekali makan 3 biji. Tapi sebab la ni mak dah stop buat, dia pun dah tak sebut. La ni kalau pergi rumah orang bawa buah tangan karipap, dia yg tolong habiskan. Tersipu2 kucing mak dia. Malu dengan tuan rumah. Habis nak buat camna? Takkan nak cubit kecik2 macam zaman mak dulu... Mau dia buat hal dan2 tu jugak!

Tapi sebenarnya dia ada deria bau dan rasa yg agak tajam. Kalau dengan mencium dia dah tak berkenan, sampai bila2 pun dia tak mau makan. Macam tu juga rasa.. Kalau ada rasa2 asing atau pelik, memang dia takkan usik. Ada kacang pun dia tak mau. Ada bakat jadi chef bakery yg cerewet dan pembersih. Sementelah hari2 buat kek kat iPad tu... hahaha!

Tayangan percuma choc cupcake ku di sebalik rose... :D

No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...