Pages

April 6, 2012

New Order - Frozen Karipap

"Aku dan epok-epok a.k.a karipap adalah kenangan dan kasih sayang.." Heheh! Entah apa2lah akak siti ni!  Yelah, tiap kali buat karipap untuk tempahan orang, saya mesti teringat dan mula nak rindu2 pada Bahrain.  Rindu pada Plaza Emirates, apartment tempat kami tinggal dulu.  Rindu saat-saat saya menguli tepung saban petang untuk dijual keesokan harinya di lobby apartment tu.  Epok-epok yang dinanti oleh para warga Singapura di situ, tak lupa warga India dan Filipina.  Sering menerima tempahan untuk majlis mereka dan persendirian. Perasanlah saya yg epok-epok tu sedap banget ehehh!

Masa itu sudah berlalu.. Saya dan kebanyakan penggemar epok-epok tu pun dah keluar dari bumi bertuah tu.

Sekarang masih meneruskan kegembiraan itu di Bukit Jalil ni.  Terima kasih kepada CheNa & frens, Yati dan Nura yang pernah order.  Bukan nak untung sangat, tapi macam saya katakan awal2 tadi, ia adalah kenangan terindah.   Saya menyediakannya dengan penuh kasih-sayang... :D




No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...