Pages

March 7, 2012

VEMMA..

Hari ni akak nak masak IKAN BAWAL 3 RASA atas permintaan en abe.  Yelah.. en abe bukan selalu kat rumah.  Sesekali kena order ala-carte.

Hari ni juga akak nak cerita pasal produk baru akak hehehe.. Memang never give up!  Bukan apa, setelah memikirkan yg dunia pekerjaan di ofis bukan milik ku, kena isi masa dengan perkara yg lebih berfaedah.  Mudah-mudahan mendatangkan hasil kann.. Wahh!! Berangan2 akak.. Ish idak lah!! Orang kata THINK BIG DREAM BIG (cnp kata2 sifu ku).

Orang sekarang ramai sangat yang teringin nak duduk di rumah jaga anak dan keluarga.  Tapi memikirkan soal wang, tak jadi.  Saya dulu pun tak terfikir akan lama duduk di rumah sehingga kini.  Fikirnya, setahun dua je.  Bila dah sekarang ni, tentu banyak perkara yang perlu dipertimbangkan selain nak cari kerja.  Paling tak sampai hati tengok anak.  Bukan memanjakan sangat, tapi perasaan bersalah untuk meninggalkan dia dengan orang lain tu di luar waktu sekolah.

Maka saya kaji apa peluang yang saya boleh ambil. Sebenarnya memang banyak.  Nak atau tidak je.  Saya cuba satu persatu.. Saya subscribe banyak benda terutama yang berkenaan dengan 'Kerja di rumah'.  Adalah juga ilmu yg didapati tapi tak berapa cukup.  Saya teringin nak mengikuti kursus2 tertentu, tapi agak sukar.  Siapa nak jaga anak nanti?  Itulah yg mesti saya fikirkan.  Saya gali lagi peluang2 lain di hujung jari ni..

Akhirnya saya ambil keputusan menghubungi salah seorang sifu di Vemma yg dulu saya pernah berhubungan. Saya nak memulakan semula!  Saya dah fikir positif dan negatif.  Hujung2 saya ambil yg positif.  Memang ada pandangan negatif, tapi kalau kita ikutkan, tak kemanalah kita.  Sedangkan ramai mereka2 di luar sana yg berjaya dengan skim Vemma ni.  Semalam saya mulakan langkah dengan PAKEJ KESIHATAN atau DIAMOND.  Saya berdoa Allah permudahkan saya untuk melaluinya kerana pelaburan ni agak besar juga.

Yang penting, saya tidak perlu selalu keluar rumah untuk mencari pelanggan.  Ini adalah produk yg kita beli untuk kegunaan sendiri, alami pengalaman menggunakannya, ceritakan dan siapa2 yg berminat, dan sapa nak beli kena jadi ahli juga.  Segalanya boleh dilakukan di hujung jari, dengan komputer dan internet.  Ada sistem auto responder yg membantu dikenali sebagai VemmaBuilder.  Lepas tu ada 8 bonus menanti kita.  Tapi... kenalah bekerja sikit.  Bukan nak tunggu duit turun dari langit.  Bukan skim cepat kaya.  Sekali kita dah dapat paling-paling 2 orang downline, InsyaAllah.. semakin terang jalannya.  Itulah kata2 dari sifu tu.  Sememangnya sepanjang berbincang, bertalu2 BBM dia masuk.  Dua2 HP duk berbunyi je.. Memang sibuk dan masyuk.  Seronok laa.. dia pun nampak relaks je.  Yelah, downlines pun dah beribu... Jangan tanya income dia.. Saya boleh cakap "WOW" je! dengan tanpa perlu ke sana-sini buat promosi.

Sangat banyak kelebihan Vemma ni dari sudut kesihatan dan juga perniagaan.

Nak tau dari sudut KESIHATAN klik SINI..

Nak tau dari sudur PERNIAGAAN klik SINI..

OKlah.. akak nak berundur ke dapur.  Tapi idakle nak jalan mengundur.  Nak buat nescafe sat... hehe

No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...