February 17, 2012

Apam Salju lagi..

Hehehe... demam apam.  Sebenarnya dah takde idea kuih apa nak bawa utk ke sekolah Fawwaz sempena Maulidurrasul tadi.  Pukul 1.20 pagi akak bangun mengukus apam ni sampailah dekat pukul 4... Mula2 buat 1 adunan je, lepas tu rasa tak cukup, buat lagi 1/2 adunan.  Surprisingly, tak payah tunggu 3 jam dah boleh kukus dan kejadiannya lagi elok dari yang tunggu berlama2 tadi..

Alhamdulillah, semuanya dah selamat.  Ahmad Fawwaz pun dah balik sejak pukul 11 tadi... Tunggu saat nak ganti tidur je.. tapi kepala ni macam2 mau bikin.  Padanlah anaknya pun gitu... hehehe!



Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...