Pages

May 10, 2013

Lauk Tengahari..

Menu ringkas untuk hari Jumaat.. Menghabiskan apa saja yang di dalam petisejuk. Esok kalau tak pergi pasar, akak goreng telur je.. hehe! Bukan apa, malas la gi pasar waktu orang cuti kerja. Meriah sangat, pening nanti ... Belum kira nak berebut pilih ikan lagi.. :)

Jadi, tinggal tunggu kepulangan en abe dari masjid sebelum sama2 menikmati hidangan sambil menonton cerita Princess Atsu yang dah nak sampai ke penghujungnya. Hujung cerita sejarah ni memang agak sedih. Agak2 orang Jepun dulu pendek umur sebab stress dan darah tinggi, tapi takde pengesahan doktor. Hehe.. pandai akak buat andaian sampai abe ku tergelak malam tadi.

Sambal ikan kembung, bacem tempe tahu dan sup sawi (dalam periuk)...


Lepas tu kan.... ada pernah baca artikel ni? Hehehe.... dush dush!! 



No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...