December 15, 2012

Tempahan Terkini

Nak cakap tempahan terakhir, tak betul.. Terakhir di KL, pun bunyi lain macam je.. Takpelah, mungkin tempahan terakhir di KL untuk tahun ini. Sebab 'kedai' saya yg di KL ni dah tutup. Tu yg duk buat pengumuman selalu.. Akan datang kalau orang Jitra dan kawasan2 berdekatan nak rasa kek humble saya atau karipap frozen made by orang Jawa, yang dibuat dari jiwa dan penuh kasih sayang, boleh roger2 akak.. Akak akan menetap secara tetap di TAMAN TUNKU SARINA, Bandar Darulaman bermula 20 Disember 2012. Walau asal-usul akak dari Selangor, banyak habiskan hayat di KL, biarlah kali ini akak bawa diri ke Kedah sana.. hehehe!

OKlah.. semalam akhirnya berjaya juga hantar karipap dan pau frozen yg dah bertapa berminggu2 dalam freezer untuk kawanku Aida di Wisma Genting tu. Ku redah jua jalan jammed utk special delivery. Baru nak sembang, hujan lebat turun membasahi bumi. Memang Allah tak izin utk kami bergosip dengan lebih2nya... hahaha.

Hari ni pula, dua pupu akak, Dr Faizah berjaya pick up RV setelah entah berapa percubaan menempah. Tu la, kan bulan November/Disember ni penuh dengan aktiviti balik kampung. Dan bila dah lama tak buat kerja2 baking dan yg sewaktu tu, boleh hilang skill. Ellehh... skill sangat la kannn... Bukan apa, alasan untuk melindungi segala ketidaksempurnaan pada itu kek.. erkkk :P  Hasilnya ginilah dek.. Opss. Akak patut panggil Faizah tu 'kakak'.. Pangkat keluarga :)


No comments:

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...