November 9, 2012

Kek Span Pelangi

Yayy! Freezer ku dah kosong.. Petang ni semua yg datang ke rumah akak dapat merasa dan membeli haha..  Terima kasih sangat2 kerana membawa kegembiraan buat ku yang sentiasa merindui kawan2.. Puas sembang, bergelak ketawa.. dari satu topik ke satu topik.  Sayangnya.... terlupa nak ambil gambar beramai2.  Yang ada cuma gambar durian crepe Cik Anie (kes nak tayang kat kengkawan.. :D).  Owhhh... bukan senang nak berkumpul... Dahlah lepas ni Anjung Hijau pun bakal jadi kenangan..

Takpelah... Mehle akak tunjuk gambar kek ni... Yang order Ani Maskam. Dia juga order 17 peket pau dan 3 peket karipap.  Sebulan tak abis punya... Adoi! Rindu bakal mendatang ni..



Comot je DC akak.. dapat juga bagi kawan2 rasa. Yg bukan kaki durian tu, mahap je le.. hihihi

Edited:

Customer bagi testimonial...TQVM Ani.. :))


2 comments:

ani maskam said...

Harte, aku pun mcm sebak je sebenarnya masa nak balik semalam. Tapi aku tahan je sbb nak control "macho". Mmg rasa ralat sbb terlupa nak amk gambar. Masing2 terlampau seronok berborak sampai acara wajib i.e amk gambar pun terlupa. Huhu...insya Allah panjang umur dan dimurahkan rezeki kita jumpa di Jitra pulak. Amin.

Cik Siti Abu Sujak said...

Yee... jemputlah datang ye.. hehehe!

Related Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...