Lega... tuan punya dah ambik tadi. TERIMA KASIH KAK SHA ye...! Peramah Kak Sha ni. Tetiba akak rasa customers akak kat sini kebanyakannya cikgu dan bakal cikgu. Hampir 90%. Terus rasa dapat aura cikgu... ;)
October 24, 2013
Red Velvet Monster...
Hehehe... saja akak letak nama monster tu. Sebabnya ada kawan akak cakap kek akak macam body monster. Mentang-mentang semalam duk cerita nama-nama monster sebutan Fawwaz.. kihkihih! Mana tidaknya, ada duri-duri besar kat kek tu. Tapi asalnya bukan nak letak duri tu, cuma nak cover sikit kecomotan dek red crumbs yang terketaq tangan masa menaburnya.
Lega... tuan punya dah ambik tadi. TERIMA KASIH KAK SHA ye...! Peramah Kak Sha ni. Tetiba akak rasa customers akak kat sini kebanyakannya cikgu dan bakal cikgu. Hampir 90%. Terus rasa dapat aura cikgu... ;)
Lega... tuan punya dah ambik tadi. TERIMA KASIH KAK SHA ye...! Peramah Kak Sha ni. Tetiba akak rasa customers akak kat sini kebanyakannya cikgu dan bakal cikgu. Hampir 90%. Terus rasa dapat aura cikgu... ;)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Mungkin ada beberapa entri saya dah letak tentang resipi cream cheese yg selalu saya guna untuk frosting atau topping kepada kek red velv...
-
Pulut kuning untuk birthday abe semalam merangkap sarapan pagi... mesti nak makan dengan kari telur walau dah lapis dengan serunding dag...
-
... yang dibakar dengan pemanggang ajaib! Hari tu masa pergi ke Langkawi, ada akak tunjuk barang2 tuaian.. Salah satunya ialah pem...
-
Lamanya tak bersiaran. Harap2 masih ada pembaca hehehe. Apa khabar awak dan awak? Adik, kakak, tuan dan puan? Hari ni akak nak simpan sini r...
-
Projek petang tadi... untuk melangsungkan projek cheese tart sebelah malamnya. Tiba-tiba akak dapat seruan untuk buat inti coklat sendiri. S...
No comments:
Post a Comment