Kek ditempah oleh Fizah dan kakaknya, Zaidah. TERIMA KASIH ya kerana sudi order.. :D
November 16, 2014
Tempahan Kek Opera
Alhamdulillah... selamat sudah kek yang akak buat sejak semalam dan finishing siap pagi tadi, ke tangan dan mungkin suapan penempahnya.. Sebab dah dapat message kek tu sedap.. hehe! Gumbira hati akak.. Bagi akak, sedap sesuatu makanan itu ikut citarasa yg makan. Sangat subjektif sebab citarasa orang tak sama.. Walau bagaimanapun, akak suka kek opera ni sebab itu citarasa akak yang suka kopi dan coklat serta kekacang.
Kek ditempah oleh Fizah dan kakaknya, Zaidah. TERIMA KASIH ya kerana sudi order.. :D
Kek ditempah oleh Fizah dan kakaknya, Zaidah. TERIMA KASIH ya kerana sudi order.. :D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Pulut kuning untuk birthday abe semalam merangkap sarapan pagi... mesti nak makan dengan kari telur walau dah lapis dengan serunding dag...
-
... yang dibakar dengan pemanggang ajaib! Hari tu masa pergi ke Langkawi, ada akak tunjuk barang2 tuaian.. Salah satunya ialah pem...
-
Gambar oleh Wilton Sejujurnya, saya tidak pernah menggunakan buttercream utk kek2 saya. Kalau ada pun, coffee buttercream untuk Opera ...
-
Mungkin ada beberapa entri saya dah letak tentang resipi cream cheese yg selalu saya guna untuk frosting atau topping kepada kek red velv...
-
Lamanya tak bersiaran. Harap2 masih ada pembaca hehehe. Apa khabar awak dan awak? Adik, kakak, tuan dan puan? Hari ni akak nak simpan sini r...
No comments:
Post a Comment