May 20, 2014
Mari Merumput...
Aktiviti terapi minda bersama kucing yang manja melebihi anak sendiri... Aktiviti yang mendapat pujian sebakul dari en huby.
Petang ni mokcik tensen sebenornya, mengenangkan windscreen keta yg tak siap pasang lepas sehari menunggu... Esok nak jalan2 cari barang takde kereta sendiri. Kenalah kansel. Nak marah pun tak guna, dah malam pun.. Tak puas hati betul dengan cina tu... Nape jugaklah ku hantar ke bengkel dia... huwaaa...nak makan kek nak kekk... tapi takde kek sedap kat rumah ni!!! Nak makan GAJAH.... !!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Mungkin ada beberapa entri saya dah letak tentang resipi cream cheese yg selalu saya guna untuk frosting atau topping kepada kek red velv...
-
... yang dibakar dengan pemanggang ajaib! Hari tu masa pergi ke Langkawi, ada akak tunjuk barang2 tuaian.. Salah satunya ialah pem...
-
Pulut kuning untuk birthday abe semalam merangkap sarapan pagi... mesti nak makan dengan kari telur walau dah lapis dengan serunding dag...
-
Gambar oleh Wilton Sejujurnya, saya tidak pernah menggunakan buttercream utk kek2 saya. Kalau ada pun, coffee buttercream untuk Opera ...
-
Projek petang tadi... untuk melangsungkan projek cheese tart sebelah malamnya. Tiba-tiba akak dapat seruan untuk buat inti coklat sendiri. S...

No comments:
Post a Comment