Terima kasih ye Liyana...
May 16, 2013
Red Velvet Cupcakes
Kek untuk hari ini... RV cuppies untuk Cikgu Harison. Ordered by anakandanya, Liyana. Saya sendiri, nak buat utk cikgu2 Fawwaz terpaksa tangguh sebab depa ada banyak agenda hari ni. In shaa Allah hari Ahad ni la kot. Belated je... utk disambut bersama anak2 murid. Baru ada ketenangan jiwa.. hehehh. Tengahari ni pun nampak depa kelam kelibut.. mak yg mudah stress ni pun ikut serabut hahaha..
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Mungkin ada beberapa entri saya dah letak tentang resipi cream cheese yg selalu saya guna untuk frosting atau topping kepada kek red velv...
-
... yang dibakar dengan pemanggang ajaib! Hari tu masa pergi ke Langkawi, ada akak tunjuk barang2 tuaian.. Salah satunya ialah pem...
-
Pulut kuning untuk birthday abe semalam merangkap sarapan pagi... mesti nak makan dengan kari telur walau dah lapis dengan serunding dag...
-
Gambar oleh Wilton Sejujurnya, saya tidak pernah menggunakan buttercream utk kek2 saya. Kalau ada pun, coffee buttercream untuk Opera ...
-
Projek petang tadi... untuk melangsungkan projek cheese tart sebelah malamnya. Tiba-tiba akak dapat seruan untuk buat inti coklat sendiri. S...
No comments:
Post a Comment