Gambar hiasan je.. similar but not the same
December 23, 2012
Oven oh Oven
Bilalah nak mula baking ni.. Oven saya tengah cuti2 Malaysia. Sebenarnya tak tau nak diletak di mana oven + dapur yg agak gedabak itu di rumah yg baru diduduki ni. Masalah utama ialah power point yang tak cukup dan jauh dari penempatan sementara si oven. Masalah kedua, oven tu nak kena guna direct power point.. no sharing2, no extension. Alaaa... Tetiba tekak ni rasa nak makan kek opera!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
Mungkin ada beberapa entri saya dah letak tentang resipi cream cheese yg selalu saya guna untuk frosting atau topping kepada kek red velv...
-
Pulut kuning untuk birthday abe semalam merangkap sarapan pagi... mesti nak makan dengan kari telur walau dah lapis dengan serunding dag...
-
... yang dibakar dengan pemanggang ajaib! Hari tu masa pergi ke Langkawi, ada akak tunjuk barang2 tuaian.. Salah satunya ialah pem...
-
Lamanya tak bersiaran. Harap2 masih ada pembaca hehehe. Apa khabar awak dan awak? Adik, kakak, tuan dan puan? Hari ni akak nak simpan sini r...
-
Projek petang tadi... untuk melangsungkan projek cheese tart sebelah malamnya. Tiba-tiba akak dapat seruan untuk buat inti coklat sendiri. S...

No comments:
Post a Comment